![](https://cvc.nl/wp-content/uploads/2023/03/lauren-mancke-aOC7TSLb1o8-unsplash-1024x681-1.jpg)
Werken bij het CvC
Draag bij aan Mediation
Bekijk hieronder onze actuele vacatures:
- Vacature – Gastvrouw / – heer catering (0,2-0,6 FTE)
- Vacature – Trainer (0,5 FTE)
- Vacature – Office Assistent (evt. met marketing aspiraties) (0,8 – 0,9 FTE)
==
Vacature – Gastvrouw/-heer catering (0,2-0,6 fte)
Dankzij jouw goede zorgen kunnen de deelnemers zich vol energie helemaal richten op hun opleiding of training! Als gastvrouw of -heer verzorg je de lunch en versnaperingen voor de deelnemers aan de trainingen en opleidingen op ons kantoor in Haarlem. Je doet de boodschappen, ontvangt de deelnemers en trainer(s), verzorgt koffie en thee, een verse fruitsalade tijdens de ochtendpauze, een vers gemaakte lunch, en ruimt ook weer op. We zoeken iemand die het leuk vindt om dit zelfstandig en naar eigen inzicht te regelen.
Wie zijn wij?
Het Centrum voor Conflicthantering (CvC) organiseert opleidingen en trainingen voor mediators, en biedt zelf ook mediations aan. De back-office bestaat uit 5 vaste medewerkers. Daarnaast is er een grote groep mediators en trainers aan het CvC verbonden.
Wat ga je doen?
- De verse boodschappen voor de lunch doen.
- Verwelkomen gasten en medewerkers van het CvC met koffie en thee.
- Klaarmaken lunch en andere versnaperingen voor de pauzes.
- Opruimen en vaatwasser in- en uitruimen.
De trainingsgroepen variëren van 10 – 18 personen (inclusief de trainers).
Hoe vaak, hoe laat en waar?
- Er zijn iedere week meestal wel 1 tot 3 trainingsdagen op ons kantoor in Haarlem. Ook zijn er weken dat er geen trainingen zijn. De trainingsdagen staan in principe voor een heel jaar ingepland, dus je weet ver van tevoren op welke dagen je werkt.
- Een trainingsdag duurt van 9:30 – 17:00 uur. Het is fijn als de gastvrouw/-heer van 8:30 – 16:00 uur aanwezig is.
- De trainingen zijn op ons kantoor aan de Nieuwe Gracht 74 in Haarlem
Wat breng je mee?
- Je bent gastvrij en vriendelijk.
- Je vindt het leuk mensen te trakteren op een gezonde lunch en te zorgen dat er drinken en wat lekkers voor ze klaar staat.
- Je werkt graag zelfstandig en vindt het fijn om de hele catering van A tot Z in eigen hand te hebben.
Wat bieden wij jou?
- Je maakt deel uit van een klein team aardige collega’s die je waarderen om je goede zorgen.
- Je kan je werk zelf indelen en kunt zelf je eigen stempel drukken op wat er op tafel komt.
- De werkdagen zijn niet iedere week hetzelfde, daarom krijg je betaald op basis van gewerkte uren. Er zijn ook dagen dat je niet werkt en er is een winter- en lange zomerstop.
- Werken in een prachtig pand aan de mooiste gracht van Haarlem.
- Basis contract met vast aantal uren of freelance-overeenkomst.
Nieuwsgierig?
Leuk, wij ook naar jou! We nodigen je van harte uit om snel te reageren.
Stuur een mail naar: mediation@cvc.nl.
Weet je niet zeker of de rol bij je past of heb je vragen? Wij vinden diversiteit en inclusiviteit enorm belangrijk. We nodigen ook mensen die al met pensioen zijn maar graag hun kwaliteiten nog willen inzetten van harte uit! Het is eventueel ook mogelijk om het werk als freelancer te doen. Dus wij zeggen vooral; Bij twijfel gewoon reageren! Als je vragen hebt kun je contact opnemen met Jasja van der Zijde via 023 532 31 96.
We horen graag van je!
===
Vacature – Trainer (0,5 FTE)
Wij zijn we altijd op zoek naar talentvolle individuen die niet alleen beschikken over de juiste vaardigheden, maar ook goed passen bij onze bedrijfscultuur. Ter uitbreiding van ons team zijn wij op zoek naar een gedreven en ervaren trainer met een juridische achtergrond.
We hechten veel waarde aan een cultuur van integriteit, loyaliteit, pro-activiteit en een sterk arbeidsethos. We begeleiden onze klanten voorafgaand, tijdens en na afloop van transformerende trainingen en workshops. Kortom, we willen iemand die niet alleen onze bedrijfscultuur belichaamt, maar ook de waarden van persoonlijke ontwikkeling en groei omarmt.
Functieomschrijving:
Als trainer bij onze organisatie ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen en verzorgen van trainingen aan professionals die zich willen ontwikkelen tot mediator. Je deelt je kennis en ervaring op het gebied van mediation en weet deze op een boeiende en effectieve manier over te brengen aan diverse groepen.
Taken en Verantwoordelijkheden:
- Ontwikkelen en updaten van trainingsmateriaal.
- Het geven van trainingen en workshops op het gebied van mediation/ ADR.
- Begeleiden en effectief coachen van cursisten tijdens hun leerproces.
- Bijdragen aan de continue verbetering van onze opleidingsprogramma’s.
- Het verzorgen van evaluaties en het rapporteren van de voortgang van cursisten.
Functie-eisen:
- Een afgeronde juridische opleiding.
- Minimaal 3 jaar actief als mediator.
- Ervaring met het trainen en begeleiden van groepen.
- Uitstekende communicatieve en didactische vaardigheden.
- In staat om complexe juridische en mediation-gerelateerde concepten begrijpelijk uit te leggen.
- Flexibel, proactief en resultaatgericht.
Wat wij bieden:
- Een uitdagende en afwisselende functie binnen een dynamische en groeiende organisatie.
- Mogelijkheden voor persoonlijke en professionele ontwikkeling.
- Een inspirerende werkomgeving met gedreven collega’s.
- Een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
- De mogelijkheid om bij te dragen aan onze ontwikkeling tot B-Corp organisatie.
Interesse? Ken jij of ben jij de juridisch onderlegde mediator die wij zoeken en wil je jouw kennis en ervaring inzetten om anderen op te leiden? Stuur dan je CV en motivatiebrief naar mediation@cvc.nl. De vacature staat net zo lang open totdat we een geschikte kandidaat hebben gevonden. Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met Jasja van der Zijde via 06-26388629 of j.vanderzijde@cvc.nl.
===
Vacature – Office Assistent (evt. met marketing aspiraties) (0,8-0,9 FTE)
Jij laat alles op rolletjes lopen en zorgt voor een warm welkom voor onze gasten. Daarnaast ondersteun je bij een breed pakket aan secretariële en administratieve taken en bij het
organiseren van evenementen. Daar krijg je energie van, want jij wilt een gevarieerde baan, je bent een ‘regelaar’, proactief, hebt oog voor details, en bent zeer servicegericht. Als je
daarnaast ook affiniteit hebt met marketing en communicatie dan is er ook ruimte om je talenten op dat vlak in te zetten. Herken jij jezelf hierin? Dan zijn we op zoek naar jou!
Wie zijn wij?
Het Centrum voor Conflicthantering (CvC) is in 1993 opgericht en heeft zich sindsdien ontwikkeld tot een gerenommeerd instituut. Wij helpen mensen en organisaties op een betere, effectievere, menselijkere manier om te gaan met conflicten. Dit doen we door onafhankelijke bemiddeling in conflicten en door professionals op te leiden tot erkend mediator & oplossingsgericht coach. Het is onze bijdrage aan een wereld waarin iedereen – ongeacht sociale klasse of status – gezien, gehoord en geholpen wordt bij het oplossen van elk mogelijk conflict.
Ons team werkt toegewijd aan drie kerngebieden: ten eerste, bieden we boeiende opleidingen met open inschrijving. Ten tweede, leveren we op maat gemaakte opleidingen voor organisaties, om hen te helpen conflictvaardigheid te verankeren in hun cultuur. Tot slot, bieden we hoogwaardige onafhankelijke bemiddeling in conflicten, waarbij we streven naar eerlijke en duurzame oplossingen voor alle betrokkenen.
Wat ga je doen?
- Je verwelkomt gasten en zorgt dat het kantoor netjes en opgeruimd is
- Je beantwoordt de telefoon, houdt agenda’s bij en archiveert de post.
- Je ondersteunt bij de organisatie van onze opleidingen en trainingen, zoals het trainingsmateriaal voor trainers en cursisten klaarmaken, de e-learning omgeving klaarzetten, mailings naar trainers en cursisten met de praktische informatie voor een training en de evaluaties rondsturen achteraf.
- Je ondersteunt bij het organiseren van onze evenementen, zoals de jaarlijks terugkerende Midzomer Salon voor relaties en oud-deelnemers, docentendagen en de mediationcompetitie voor studenten.
- (optioneel) Je ondersteunt onze marketing adviseur bij voorbereidend werk voor advertenties en LinkedIn berichten. Als je affiniteit hebt met marketing en gevoel voor taal dan bieden we je graag de ruimte om je rol daarin uit te breiden en te groeien.
- Je houdt ons kantoor gevuld met voldoende pennen, kladblokken en andere benodigdheden zodat het conflict “Wie heeft mijn pen gepakt?’ nooit het daglicht ziet.
- Je bent verantwoordelijk voor de coördinatie van alle facilitaire zaken (schoonmaak, printer, onderhoudsklusjes)
- Je krijgt de kans om je talenten te ontdekken en te groeien binnen de organisatie.
Wat bieden wij jou?
- Als onze collega, ga je deel uitmaken van een klein hecht team, dat veel waarde hecht aan openheid en transparantie.
- Er is veel ruimte om met ideeën te komen en deze tot uitvoering te brengen naar eigen inzicht.
- We werken vanuit ons kantoor in Haarlem, aan de Nieuwe Gracht 74.
- 32-36 urige werkweek (samen te bepalen);
- Een salaris tussen de €2400 – 2700 bruto per maand (o.b.v. 40-urige werkweek), passend bij je werkervaring;
- Een open werksfeer in een hecht team in een historisch pand aan de mooiste gracht van Haarlem;
- Ruimte voor ideeën en initiatieven;
- Een laptop in bruikleen;
- Reiskostenvergoeding.
Zin om kennis te maken?
Word je blij van wat je hierboven hebt gelezen en komen jouw interesses, vaardigheden en competenties redelijk overeen met de werkzaamheden die we omschrijven? Laten we dan kennis maken! Daarnaast blijkt uit onderzoek dat mannelijke kandidaten al solliciteren als zij aan 60% van de eisen voldoen. Bij vrouwen is dit bijvoorbeeld pas bij 100%. Zonde toch? Wij vinden diversiteit en inclusiviteit namelijk enorm belangrijk. Dus wij zeggen vooral; Bij twijfel gewoon solliciteren! We komen er samen wel achter of er een match is.
De vacature blijft open staan totdat we een geschikte kandidaat gevonden hebben. Geschikte kandidaten nodigen we gelijk uit voor een gesprek, dus wacht niet te lang. Je kan je motivatiebrief en cv mailen naar j.vanderzijde@cvc.nl. Vragen over de functie of het CvC? Jasja van der Zijde, algemeen manager, is te bereiken op 023-532 31 96.